11.01.15

Merle oasalat

Et kõik ausalt ära rääkida, pean ma alustama sellest, et ma tervelt kolmkümmend aastat ei söönud ube, mitte ühtegi sorti neist ega ka mitte ühelgi kujul valmistatud. Ükskord olles Merlel külas, tekkis mul aga kiusatus proovida (või siis oli nälg nii suur ja muud polnud, kes seda enam mäletab, kumba pidi see asi oli). Igatahes ma proovisin ja enda üllatuseks avastasin, et täitsa maitsev kraam. No ja lühidalt öeldes, sellest kurikuulsast salatist saigi alguse minu retk ubade maailma. Võin teile öelda, et nüüd ma söön igasuguseid ube ja igasugusel viisil tehtult.

Aga et ka mõni teine oa-põlgur saaks ube nautima hakata, selleks teile selle hea salati retsept (ma muidugi pole päris kindel, kas see on ikka algne versioon, aga minu lauale on ta sellisel kujul jäänud).

1 purk punaseid ube
sink
tomateid
tilli
natuke majoneesi

Vala kaussi punased oad (vedelik kurna välja). Lisa meelepärane kogus tükeldatud sinki. Seejärel pane hulka poolitatud kirsstomatid ja ohtralt hakitud tilli. Lõpuks veidi majoneesi, et koostisosad omavahel siduda (tõesti tsipakene vaid). Sega läbi ja naudi!


1 kommentaar:

  1. Suurepärane! Ma olen seni teinud ilma tomatita, aga peagi proovin sedamoodi ka ja tegelikult olen kindel, et see variant meeldib meie perele ka!

    VastaKustuta