09.07.15

Minu esimene isetehtud lapiseelik!

Minu esimene isetehtud lapiseelik on veel täitsa ahjusoe (=õmblusmasinasoe), sest hetk tagasi sai tehtud viimane õmblus. Ma olen päris uhke, et lõpuks tehtud sain ja no minusuguse algaja kohta ikka päris kärmelt (esmaspäeval alustasin). Muidugi, tunnistan päris ausalt, et proffe õmblejaid ma seelikut lähedalt vaatama ei lase, sest ega need õmblused päris hästi ei õnnestunud (taguminekülg pole üldse nii ilus kui esimene). Overlok-masinat mul ka ei ole, sellepärast ka see tagumine pool selline mitte nii kaunis. :) Alumise ääre laiuseks sai kokkuvõttes lausa seitse meetrit!

Õpetus pärineb: KreekaPähklilt! Soovitan julgelt kõigil proovida, KreekaPähklil on kõik väga ilusasti lahti seletatud.

Ja nüüd pildid:








6 kommentaari:

  1. Väga tubli!
    SUPER tulemus :D
    Kas alumine äär on topelt tagasi keeratud?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! :) Jah, õmblesin sinna riideriba, et oleks korrektne alläär.:)

      Kustuta
  2. Väga ilus, rõõmus seelik! KreekaPähkli õpetus on tõesti väga hea. Triine

    VastaKustuta
  3. Aitäh teile kõigile heade sõnade eest! See annab innustust veel üks valmis teha. :)

    VastaKustuta