01.01.16

Pisiasjade väljakutse esimene väljakutse!

Täna on see tähtis päev, kui me kõik muutume imeheadeks, alustame dieete, hakkame sporti tegema jne. Kuidas siis mina saaksingi teisiti toimida. Seega alustab täna minu pisiasjade väljakutse! Selgitan lähemalt. Valin iga natukese aja tagant (nädala, 10 päeva, kuu - kuidas hetkel hea tundub) mõne harjumuse või tegevuse, mida ma tahaks oma elu osaks muuta. Seejärel püüan järjepidevalt sellest kinni pidada. Teen nii, et püüan olla eriti püüdlik aasta lõpuni ja eks siis näis, kas need pisiasjad on saanud osakeseks minust või mitte. Ega ma eriti rangelt ka näpuga järge ei aja ning kui mõni pisiasi mu elust kaob enne aasta lõppu, siis ju see ei pidanud ikka minu ellu kuuluma.

Aga nüüd - esimene pisiasi!!!! Joon iga päev 1,5 liitrit vett! Kuidas ma seda teen? Väga lihtsalt, igal hommikul täidan 1,5-liitrise pudeli veega ja õhtuks peab see tühi olema. Miks ma seda teen? No jah, esiteks muidugi sellepärast, et kõik toitumisnõustajad soovitavad juua vett, see on hea mu tervisele, mu nahale ja millele kõigele veel. Teiseks olen ma ikkagi ka oma nahal vee hea toime ära tundnud. Nimelt olid mul kunagi regulaarsed peavalud, mida mitte miski ära ei võtnud ja siis üks sõbranna ütles, et tema oli kuskilt lugenud, et vee joomine aitab. Ja aitaski! Viimasl ajal olen ma taas nende tüütute peavaludega maadelnud, nii et loodan ka seekord, et asi on puhtalt vedeliku puuduses.

Kes minuga liitub? Joome koos vett!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar