10.12.14

Kuidas õppida suusatama?

Mul on mure. Tahan minna Tartu Maratonile (tõsi, siiski poolikule distantsile), aga ma ei oska suusatada. Eelmisel talvel sain uued suusad, täitsa korralikud ja puha. Sõita sain ka, äkki 3 kilomeetrit? Lund ju polnud... Liikusin täitsa edaspidi, ainult käed väsisid maru kiirelt ära. Mäest üles kulgesin kõndides ja mäest alla värisedes. No esimene laskumine oli ikka väga hirmus, aga jäin ellu.

Nüüd mu küsimus: kuidas õppida suusatama? Jah, võiks ju suusatrenni minna, aga esiteks ma ei julge minna, sest ma ei oska suusatada ja teiseks ei sobi Tartus olevad trennid mulle ajaliselt mitte kuidagi. Eratrennid? Läheb kokkuvõttes ju jube kalliks. Olen googeldanud erinevaid treeningkavasid, aga mina ka ei tea, lubavad kõik palju ja häid asju, aga kas ka tegelikult toimivad... Ma ise püüan ikka jooksmas käia, sest hetkel ju lund pole, aga ilmselt vastupidavust tasub ikka treenida. Aga kui palju, kui tihti ja kui pikka maad jooksma peaksin? Ja kuna käed on nõrgad, peaksin ju kätele ka mingeid lisaharjutusi tegema? Milliseid?

Ühesõnaga, kas keegi oskab soovitada mõnda tõepoolest minuga arvestavat lehekülge, kus pakutakse treeningplaani? Tahaks ikka selle pooliku maratoni ära sõita, mitte katkestada. :) Maratonini on kaks kuud jäänud, viimane aeg on asi tõsiselt ette võtta!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar