05.12.11

Jõuluootus

Et keegi ei arvaks, et ma laisaks olen muutunud, siis hakkan jõuluootust tekitama. No et kui õues ikka veel jätkuvalt sügis, siis tuleb seda va jõuluootust kuskilt mujalt otsima hakata...

Jõulukalender on mul ilusasti olemas ja nüüd olen saanud juba 5 pakikest lahti ka teha. Nimelt on meie (st mu õe, vennanaise ja ema) iga-aastane traditsioon teineteistele jõulukalendri tegemine. Mehed on ikka hädaldanud, et nad peaks ka tegema ja no kuna nad ise tegudeni ei jõua, siis võtsin ise asja kätte ning üllatasin oma kaasat jõulukalendriga (punkt 26).
Kaasale jõulukalender täitsa sobis ja siiani on ta suutnud korralikult numbritest ka kinni pidada. :D

Natuke käsitööd olen ka teinud. Nimelt kirjutas mulle üks tuttav ja palus nii ilusasti, et ta tahab kindaid. Ühesõnaga suutis huvi tekitada ja ma hakkasingi kuduma, kuigi ma pean ausalt ütlema, et ma ei tee teistele tellimise peale asju (liiga laisk olen + ma ei arva, et oleksin nii kogenud tegija). Valmis nad said: valged kindad punase südamega.

Homseni!!!

Ps. Täna paneme lõpuks jõulukaunistused ka kodus välja!!!

2 kommentaari:

  1. No see jõulukalender on ikka parim:)

    VastaKustuta
  2. Kinnastest ei hakka rääkimagi. Või kui siis, et need on lihtsalt kõige armsamas asjad, mis ma viimasel ajal näinud olen

    VastaKustuta