18.11.11

"Viimane tango"

Käisime eile vaatamas kontsert-etendust "Viimane tango". Hea oli, lausa väga hea!!! Ma tundsin uhkust, et ma olen tartlane, sest olgem ausad, "Kaunimate aastate vennaskonna" mehed seostuvad mulle siiski ennekõike Tartuga. Enne etendust tahtsin veidi tutvuda Pallase ja pallaslaste ajaloo ja loominguga, et oleks mõnusam vaadata, aga kahjuks ei jõudnud... Õnneks olen elu jooksul siiski ühtteist kõrva taha pannud ja sain aru, millest jutt... Aga uurin nüüd tagantjärgi ikkagi täpsemalt üle, mis, kus, kuidas ja miks.

Kui keegi veel pole millegi pärast seda kontsert-etendust näinud, minge kindlasti vaatama (kõlakad käivad, et jaanuaris tulevad nad uuesti). Kuulates-vaadates tunned kogu oma hinge ja kehaga SEDA, nimetagem seda siis "Tartu Vaimuks" või millekski muuks... Hea oli!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar