19.07.10

Ühepäevakurgid

Ühepäevakurgid on minu lemmikud!!! Panen siia kirja, kuidas teen, sest muidu pean ma iga suvi otsima, et kuidas ma küll neid tegin...

hunnik kurke (mul oli 16 tk)
tilliõisikuid (mina panen kohe ohtralt, sest mulle meeldib till ja pealegi on till ju hea söögiisu tekitaja ja nii ma siis söödan neid tilliseid kurke oma lastele, et nad ka rohkem sööma hakkaksid)
mustsõstralehti (ka kohe julgelt panen neid hulka)
küüslauku (terve küüslaugu panin ära, lõikasin küüslauguküüned pooleks ka, et ehk mõjuvad vängemalt)

Kurke hoian enne 1 tund kuni ööpäev hästi külmas vees (mul kipub see pigem ööpäev olema, sest ei jõua varem tegemiseni). Seejärel panen vaheldumisi muude koostisosadega purki või kaussi. Seejärel marinaad peale.

2 liitrit vett
2 spl suhkrut
2 spl soola
2 spl äädikat

Marinaadi koostisosad segan kõik potis kokku, lasen keema ja seejärel valan kurkidele kohe peale. Ettevaatust - kohe tekib imehea lõhn ja võib tekkida tahtmine kurke juba sööma hakata. Siiski veidi veel kannatust - kurgid peaksid ikka ööpäeva seisma. Ja no siis sööma!!!



Järgmisel korral proovin lisaks mustsõstra lehtedele ka kirsilehti, pidavat huvitava maitse andma. Lisaks teen marinaadi ka veidi kangema, sest eelkõige mehed kurtsid, et veidi lahja oli.

1 kommentaar:

  1. Proovige ka nii: lihtsalt soolvesi samade lisanditega, aga ilma äädika ja suhkruta.

    VastaKustuta