20.09.11

Siit ja sealt

Eks ma rõõmsalt tegutsen ikka oma 101 asja nimel ja siiani veel edenen.

82. heategu sai tehtud! Kuigi olgem ausad, olen ikka püüdnud head teha ja ma siiralt usun, et me kõik teeme seda, kasvõi natukene...

39. ma armastan oma kitarri ja olen väga rahul, et tegin mõni aeg tagasi selle hullu otsuse ning ostsin päris oma kitarri. Hull on see otsus seetõttu, et ma pole just eriti musikaalne inimene, AGA tähtis on tahtmine!!! No ja heliredelit oskan juba tinistada ning "Sepapoisid" mängisin ka ära. Punkti tehtuks veel ei nimeta, sest natuke rohkem tahaks ikka osata!

88. TEHTUD, pesin nädal aega iga päev põrandaid (ja olin õnnelik, et ma elan siin, kus ma elan). Õnneks on pestavat põrandapinda vähe ja seega polnud see ülesanne ka nii raske, kui ma kartsin. Päris lahe oli! Samas ma siiski nii ei jätka, sest olen ju ikkagi laisk ja tegutsen vastavalt vajadusele, st kaks korda nädalas on piisav küll. :P

96. Lubasin oma lastele midagi ise teha. Pojale sai tehtud - kudusin talle mütsi. Suurema piiga käised on varrastel, seega edenen!!!

95. Lubasin, et lõpetan kõik poolikud käsitööd. Üks asi sai lõpetatud! Ammu-ammu alustatud äärepits käterätile. Muster: http://img143.imageshack.us/img143/7997/heegelpitsid.jpg




Muud juttu ka...
Nimelt oli meil sõbrannadega üks kurikaval plaan ühele teisele sõbrannale kambakas teha. Ehk siis plaanisime näidata talle, kui tore on, kui sulle öeldakse häid sõnu ja kallistatakse. Asja tegi raskeks see, et ega me isegi teab mis kallistajad pole.. Ühesõnaga läks nii nagu ikka - alguses ei saanud vedama, pärast ei saanud pidama... Alguses tegime arglike ja vaikseid komplimente, aga no kallistama ei saanud kuidagi, vahepeal läks lausa meelest ära, mis me tegema pidime. Ja no komplimendid said ka väga kiiresti otsa, sest kaua sa ikka juukseid ja kõrvarõngaid kiidad...Õnneks saime lõpuks (täna vahvale mängule) hoo sisse ja oi me siis kallistasime!!!

Mõeldes järgmistele õhtusöökidele, muretsesin ma ka uue Aliase, kus iga sõna seletades on vaja midagi teha. Näiteks: Kasuta seletamise käigus pidevalt väljendit "Kiiresti! Mul on vaja vetsu minna" või Suru oma käed rusikasse, kõverda küünarnukid, liiguta käsi ning teeskle, et oled kana iga kord kui su tiimikaaslased mõne sõna ära arvavad või Vabanda südamest ja selgita, miks sa nii halvasti seletasid iga kord kui su tiimikaaslane midagi valesti arvab.

1 kommentaar:

  1. see kambakas oli päris hea:D ma mõtlesin algul et te olete kukkunud, aga siis sain asjale pihta kui teist korda kuulsin et küll on ilusad kõrvarõngad ja tegu oli kõige tavalisemate,vanade ja väsinud käsnadega:D

    VastaKustuta