29.10.11

PPP ehk Peeter Põllu Päev

Enne, kui saan asuda PPP-ist rääkima ka lühike ülevaade, mis asi see üldse on: "Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut koostöös Haridus- ja Kasvatusteaduste Doktorikooliga korraldab üliõpilaste teaduskonverentsi. Peeter Põllu päeval esinevad silmapaistvad persoonid haridusvaldkonnas, antakse välja Peeter Põllu stipendium ja autasustatakse lõputööde autoreid ning diskuteeritakse töötubades üliõpilasteaduses aktuaalsetel ja huvitavatel teemadel."

Suur oli mu üllatus, kui mõned kuud tagasi tuli ka mulle kutse osaleda sellel tähtsal konverentsil. Kui esimese hooga arvasime, et ju sinna on kõik lõpetajad oma lõputöödest rääkima kutsutud, siis pärast mõningaid telefonikõnesid tuli välja, et ei olegi. Kutsed saime nii mina kui mu kursaõde ehk sukk ja saabas nagu meid tabavalt kutsuti :P Olime mõlemad kahtlevad, kuid kui meie juhendaja ütles, et muidugi peame me minema, siis allusime vaikselt ja kuulekalt. Mina oma bakalaureusetööga esinesin töögrupis "Huvitavat seoses õpikeskkonnaga". Oi, ma pabistasin (nagu ikka)!!! Püüdsin küll endale sisendada, et selle eest ei saa hinnet ja see pole üldse määrava tähtsusega ettekanne, aga no ikka oli paanika... Eks ma muidugi loodan, et teised mu värisevaid käsi ja tudisevaid jalgu ei märganud... AGA - hakkama sain!!! Ja tegelikult oli päris vahva, nii et kindlasti ma ei kahetse, et sinna mindud sai. Kui nüüd seda juttu juhtub lugema keegi, kes ka järgnevatel aastatel sinna kutsutakse, siis minge kindlasti, kogemus on seda väärt!!!

Ps. Ja ka üks punkt 101st sai taas täidetud. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar