11.04.09

Ühe vahva sõbrantsi blogipostitus pani mu mõtlema sellele, et ma ikka väga tahan ühte oma unistust täide viia.
Tahan suvel teid enda juurde kutsuda, et näidata teile tükikest omast maailmast - koos ahjuga, mida tuleb ise kütta ja ka ise selletarbeks puid saagida; koos teega, mida saame teha vaid siis, kui aiast vajalikku toorainet leiame; oh ja lõkkeõhtu koos lõkkelauludega; mõnus salat aiaürtidega ning muidugi nõgesesupp isekorjatud nõgestest... Ja pestot teeme ka, onju? Jalgrattaid on mul samuti kolm, saame öisele (või varahommikusele) rattatiirule küll minna!!! Aga midagi poest saame ka ainult siis, kui vändad kiiresti käima paneme :DDD
Ja ühe unulaulu teie praegustele ja tulevastele lastele õpetan ka selgeks:

Jaan Tätte "Unelaul"
on lõppen'd tööke
ja algab ööke
ei mingit müra
ei mingit kära

uni tule rutuga
et magama ma jääks
kata oma tekiga
et väsimus must läeks

olen homme parem
kui olin eile
olen homme parem
kui olin täna

olen homme parem
kui olin eile
olen homme parem
kui olin täna

uni tule rutuga
et magama ma jääks
kata oma tekiga
et väsimus must läeks

olen homme parem
kui olin eile
olen homme parem
kui olin täna

1 kommentaar:

  1. hmmmm - mõnus salat aiaürtidega ning muidugi nõgesesupp isekorjatud nõgestest ja pesto ....ja öine jalgrattasõit - veider aga see kõik kõlab korraga nii armsalt kui ka šefilt:) et siis....kuna;)

    VastaKustuta